hej..

Hej hopp.. fan va jag e dålig på att uppdatera bloggen.. men det lär ju bli så att den här bloggen är och förblir en plats för mig där jag kan prata med mig själv fast andra tittar på...

Jag behöver ventilera lite.. men bara lite..inte för mycket, för då kommer det sluta med att jag fortsätter skriva tills fingrarna blöder.

Here we go..

Jag fick veta idag att en väldigt viktig och speciell person för mig fått cancer.
Jag har läst om cancer i skolan nyligen... har fått veta att vid svårare former av cancer så blir man opererad och får cellgifter innan och efter det.. strålbehandling kan också vara nödvändigt. Om man endast behöver strålbehandling så betyder det att det är lätt att bota...

Jag vet även att den drabbade måste ha ett starkt psyke och en tuff attityd för att orka med allt.
Det vet jag att du har och jag vet att du kommer fixa det här...

Men jag kan inte låta bli att tänka att det är en tuff sjukdom man har att göra med. Jag kan inte föreställa mig hur ont det gör, eller hur det känns att en läkare berättar att man har sjukdomen. Jag kan inte.

Jag tänker på dig nästan hela tiden nu, men inser vad som är viktigt här i livet. Kärlek.


Jag älskar dig... Vill bara att du ska veta det. Jag är ju din Bebba

Kommentarer
Postat av: mamma

Gullunge. Hon fixar det här.

2011-01-15 @ 13:57:28
Postat av: Liz

:( krama om

Jag vet inte vad jag ska säga för vad man än säger så hjälper det inte så istället ger jag dig bara en kram

2011-01-16 @ 19:01:28
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0