Suck..

Just nu är jag så trött på mitt liv att jag vill spy. Jag har tur som har elicia.. Men det är något som fattas. Pengar. Jag är så trött på att aldrig kunna unna mig själv något. Man måste vända på varenda krona hela tiden. Och ändå så går det inte ihop:-( jag förstår att pengar tar livet av folk. Blir så ledsen och deprimerad. Jag ser alla kompisar som inte har några problem med ekonomin. Dem säger "det löser sig". Kan dem hålla käften och ge mig en hundring istället? Jag vill kunna göra saker med min dotter. Men det går inte. Så nästa gång ni säger att det löser sig kommer jag bli förbannad. Antagligen be er hålla käften och jag kommer börja gå bärsärkargång. Ni vet inte hur jobbigt att sitta och trycka i en liten etta med sin familj och inte ens ha råd med mjölk. Inte ens ha råd till doktorn om man måste det. En sak till. Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv lita på folk. Kommer aldrig mer låna ut pengar heller. För jag har märkt att folk kommer hellre gör roliga saker än att betala tillbaka. Så kära släkt och vänner, kan ni börja anstränga er lite nu? Ge mig mina pengar. Jag behöver dem mer än någonsin. Om ni vill att jag ska fortsätta leva och må bra så får ni börja anstränga er. Och till lilla horan som en gång i tiden snodde 260 tusen av mig. Du är förföljd för livet, ge mig mina pengar ditt fula lilla utvecklingstörda horbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0