sådärå!

Då har man första praktikdagen avklarad! Supermysigt boende jag hamnat på!

Som vanligt så ska jag börja gnälla på sl igen. Jag förstår att bussarna e sena pga vädret, så det är inte det jag ska gnälla på idag. Utan det är chaufförerna, som antagligen är födda igår. Är alla chaufförer på sl iq befriade?

För de första.. när jag hämtat elicia på dagis å ska ta bussen hem, så stannar bussen en meter från trottoaren (e hon blind????) så jag försöker gå på, men så helt plötsligt så stängs dörrarna och elicia kläms nästan. "Öppna dörrjäveln ditt jävla miffo!!" skriker jag. Dörrarna öppnas. TACK!

När vi kommer fram till vår station och ska kliva av, gissa? Hon parkerar bussfi...bussjäveln en meter från trottoaren igen. Så jag måste alltså själv försöka få av vagnen utan att vällta den. På bussen står en äcklig *****kille och flinar åt mig?! Vägra fråga om jag behöver hjälp liksom. Jag går av bussen, vagnen vällter nästan och Elicia blir skiträdd. Då skrattar den där fula äckelkillen åt mig? ********************** sa jag, sen gick jag därifrån och ångrade mina ordval väldigt snabbt och ropar "förlåt men du e dum i huvudet din jävla idiot"..vet ni va han gör?! SKRATTAR!
'
Nästa gång jag ser honom.. då jävlar. Äckeljävel. Va e de för fel på folk? Jag känner mig kränkt och felbehandlad.
Men men, de e så vi kvinnor blir behandlade nu för tiden.

Hoppas kvinnorna tar över en vacker dag. Utrota männen. FAN va jag hatar killar. Ni är smutsiga och äckliga! Dem enda killarna som e bra, e dem jag känner (de flesta iaf, finns några undantag)

Nu ska jag lugna ner mig och gå å leka med min lilla prinsessa (som e liite finare och bättre än precis alla andra barn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0