mjaa

Nu har jag nattat Elicia den fisiga... Jag sitter i köket och hon dricker sin välling i sin säng... Så himla duktig är hon=)

Imorgon är det dags för praktik igen, sista veckan nu! Så skönt! Saknar min klass (även de som är lite muppiga, fast dem snackar jag knappt med) jag saknar nathalie, mina polacker, mina turkar... alla=) Men det finns en person som jag helst ignorerar, jag tror han märkt det också, för nu har han slutat snacka med mig *skönt*, han är en kvinnokränkande efterbliven karl. Mer än så säger jag inte! Förresten.. sa jag att jag fick Mvg på senaste provet? Baaaallin! Nästa prov är om 2 veckor... Man kanske borde börja plugga till det... Sen har man ju jullov!! Då ska jag julpyssla å baka å passa på att träffa kompisar=)

Ringde min finska Tiia häromdagen.. satt å bläddra genom telefonboken, så dök hennes namn upp, å jag tänkte "oh my lord, jag MÅSTE prata med Tiia!" jag fick någon typ av behov haha=) Men henne ska jag träffa på lovet iaf=) Å Agnes!! Agnes har jag inte träffat på länge..eller vi sågs nyligen en snabbis, men det räknas inte!! Jag vill ju ses å hänga liksom=)


Igår adventstädade jag köket, asså.. det kanske låter lite, men de tog fan över 2 h... men fint blev det!! Jag satte upp julgardiner, ljusstakar å så en vit julgran i miniatyr=) Klart man måste ha en gran liksom!! För Elicias skull säger jag till Indo... Fast mest för min skull=) Jag ÄLSKAR att pynta!!

Jag kommr inte på något att skriva nu.. ska kolla andras bloggar nu.. De jag dagligen kollar är Kissies, Gossips, Paow, falsk sanning... å så nåra kompisars bloggar=)

Puss å kram på julskinkan


FÖRRESTEN!! Jennica och hennes Martin åkte till Indien idag!! Följ deras resa via  www.marjen.eu =)

Och Idag åkte även Magdalena till Asien...

Alla ska va borta i ca 6 månader.. helt galet ju!

Men om ni läser detta så vill jag bara önska er underbara resor!! Vi ses snart=) Ni kommer vara pepparkakor och jag kommer fortsätta se ut som en snögubbe. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0