måste

Måste be om ursäkt för mitt tidigare utbrott. Det är vad den här situationen gör mig till. Man blir helt bind och ser inte de ljusa fina sidorna i ens liv. Men, jag ser dem. Jag tittar på de nu, Elicia är faktiskt solen i mitt liv=) Sålänge jag har henne så är pengar å allt annat mindre viktigt.


Hon har fått gott och blandat idag... så, kom igen nu alla moralkärringar å gubbar! Börja berätta för mig att man inte ska ge sina barn godis;) Barn behöver godis ibland! Sålänge man är en bra förälder och borstar tänderna ordentligt=)

Jag ska nu återgå till mitt liv här hemma i Hallunda. Ska man kanske gå ut en stund? Få lite frisk luft? Ne, jag skiter i det tror jag...
Ikväll e de EMA! kl 20 börjar red carpet och kl 21 börjar galan. Ska ni titta? Jag kommer följa det helt och hållet... för att sen somna...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0