Maaat!

Varför gör jag såhär mot mig själv när jag är hungrig? Gissa va jag gör. Jag sitter och stirrar mig blind på olika restaurang menyer. Varför torterar jag mig själv? Hur gott låter inte detta? "Grillad hälleflundra med getostrisotto, baconlindad, pilgrimsmussla och gulbetsallad" eller "Grillad halv hummer med rödvinsbrässerad marulk,
trattkantareller, potatisrösti, vitvin- och avrugasås" MUMS! Har hittat dessa på gondolens hemsida.. ni vet den där mysiga restaurangen.. man åker upp dit med katarinahissen på slussen;) Jag har faktiskt haft lyckan att besöka gondolen 3 ggr tror jag att det är..

Sen va jag inne på Restaurang Prinsens hemsida.. ojojajajaj! Säger jag bara.  "Klassisk sallad av tigerräkor och en cajundressing"... den har jag ätit.. jag dog nästan. Haha! Jag har praktiserat där, och när man gör det så får man äta god mat vaaarje dag=)  Fast jag höll mig mest till deras goda hemgjorda köttbullar (jag är ett fan av köttbullar, svennebanan). Wallenbergarna va också grymma!

Axela som ligger på söder är också helt galet.

Ne, nu har jag pratat klart om mat... nu ska jag laga... KÖTTBULLAR!!!!!!!! Satana va gott

Vilker är er favoritrestaurang? Ge mig tips! Vill fortsätta sukta efter god restaurangmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0