Kväll

Nu e jag slut som artist! Jag har städat, diskat, tvättat osv.. skruvade upp 3 "krokar" i hallen som indo kan ha sina kepsar på.. e så trött på att se dem ligga på byrån å damma;)

Som vanligt idag så fickjag spel på SL. Ena dörren där bak gick inte att öppna, så ni kan ju gissa hur kruxigt det var att få på och av vagnen.. slutade med att jag hade sönder bussens papperskorg som va i vägen, å när jag till slut efter mycket svärande kom av bussen så fick jag för mig att skrika "UNDER ALL JÄVLA KRITIK SL! UNDER ALL JÄVLA KRITIK!!!!!" Skitbolag. Ska skaffa körkort och lägga gasen i botten.

Nu är det nattningsdags snart.. Indo kom precis hem från jobbet, så han ska få umgås lite med Elicia, sen e de nattadags med allt va de innebär...

Kanske bloggar sen, annars hörs vi imorrn efter praktiken=) Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0