hm

Nu har jag suttit å kollat runt på olika sidor där man kan belåna bostaden. Men det blir nog inget. "FÖR DET LÖSER SIG!" Har jag hört många säga idag. Hur ska de lösa sig? Ta för givet att min sambo fixar ett bra jobb? Ta för givet att vi vinner på lotto? Jag fattar inte riktigt hur ni menar? Ska jag sitta å smida planer på att döda en rik släkting? ne, för jag har inga rika släktingar. (haha)

Men iallafall. Till och med mamma sa " de löser sig", jag klickade henne direkt. För jag pallar inte prata med folk som inte är eller har varit i min/vår situation.

Men iaf, Snart är det jul! Ska ni köpa många julklappar? Vad önskar sig era barn? Förlåt, jag är inte ett dugg intresserad av det egentligen. Jag vill bara få vissa att fatta att skiter i vad ni gör för era jävla pengar. Det är inte så kul för en fattig person som jag att höra, å sen behöva tänka "aa..de e ju mitt fel att jag är fattig", fast det egentligen inte e så.

Nu ska jag fortsätta min dag på bästa sätt. Elicia vaknade nyss, så nu ska vi nog gå ut å leta efter enkronor på marken.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0