Grå

Tittar ut och det är helt grått ute! Men vet ni vad som är mysigt? Det är ju jul snart! Jag är på jakt efter en gran. En sån där liten gran man kan ha på bordet till exempel. Var hittar jag sånt? På åhléns fanns det inte. Btw det sitter en tjej och käkar morot bredvid mig. Fan va hon smaskar. Det är det äckligaste jag vet när folk smaskar. Jag tappar matlusten och börjar må illa. Så kan alla i min närhet börja tänka på det? Man behöver inte låta som en jävla hund när man äter. Skärp er! För det är vidrigt. Funderar på att ta moroten ifrån henne och slänga den i marken och stampa på den. Hon är inte värd den om hon inte kan äta snyggt bland folk. Sluta låta iaf. Nu måste jag sluta skriva. Ska lyssna musik så slipper jag lyssna på alla korkade människor på tuben. Dem pratar bara om ointressanta saker och skrattar fult. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0