EMA!!!

Om 3 h ser vi de vackra celebriteterna göra entre på röda mattan i Madrid!
Ska bli så sjukt nice!
Men vet ni va jag kom på? Det kommer ju inte va nån text eftersom det är direktsänt. Det är riktigt illa, för vi har tv:n i vardagsrummet, och där kommer Elicia ligga å sova.. kul. Kommer inte fatta va dem säger, kommer ju behöva sänka ljudet massa så hon inte vaknar... Undrar om man kan se de livestreamat på Mtv´s hemsida? Får kolla upp det...

Jag hoppas ju självklart att Lady Gaga tar hem samtliga priser som hon är nominerad i.

Best song.
Best liveact.
Best pop.
Best female.
Best video.


Hon kommer plocka ALLT!
Men kommer jag få se detta underbara? Det återstår att se. Man kan ju tydligen se de "digitalt", och då får man sitta å glo på den där Justin Bieber hela kvällen... jag är inte sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0