Cold?

Yes, Sir!
Its so fucking cold, helt sjukt! Och jag som inte ens äger en vinterjacka.. det är synd om mig och ni som har en extra vinterjacka ni inte behöver, holla! Jag e pank som fan=(

Men hörrni, e de inte helt sämst att man inte går på första praktikdagen? Pinsamt. Men imorrn ska jag gå, sålänge allt flyter på som det ska;)

Eftersom det verkar som att jag ska va hemma idag så ska jag väl ta tag i lite plugg.. har arbetsmiljö och säkerhet som jag ligger efter i... men jag skulle behöva läsa lite om Gerontologi (tror jag de heter) det betyder "läran om åldrandet"..tror jag.. och det borde man ju läsa på lite eftersom det är äldre jag ska praktisera med nu i 4 veckor. Dem är så söta...gamla gubbar och gummor=) dem har varit med om så otroligt mycket! Deras historier älskar jag att sitta och lyssna på=)

Nu blir de kaffe eller nått, sen ska jag tvätta och plugga.. hatar att ligga efter! Sucks!

Men aja, jag ska försöka ta allt med ro. Annars stressar jag bara upp mig och så funkar ingenting till slut (inte i mitt huvud iallafall).

Förresten, om vi går tillbaka till första raden i de här inlägget bara lite... KLÄ PÅ ER FÖRFAN! DET ÄR SVINIS UTE!!! Riktigt kallt. Ta på er underställ, tjocktröjjor, extrabyxor, overall, täckjacka,täckbyxa, halsduk, dubbla vantar och mössor. Det kommer ni behöva.

Puss på er därute i kylan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0