Meatballs

Jag e proooppmätt!! Har käkat köttbullar med makaroner, älskar det! Och jag blev supermätt=)

Sitter och kollar på Outsiders, det handlar om unga mammor. Mycket intressant=)

Nu sitter det en liten bebis i mitt knä:) Hon har varit förkyld sen igår, men just nu verkar det mycket bättre, får hoppas att det bara är en snabbförkylning!

Den 24 mars ska jag opereras, ska göra en sk konisering.. då tar man bort en delav livmodertappen som det finns starka cellförändringar på.. sen skickas det på labb å kolla om de e nått annat tråkigt...

Just det! En sak till om helgen som var... Jag hade skitkul ute i Lördags med Mine och Carro, vi borde göra sånt oftare!!

Haha, imorgon börjar det där nya programmet på femma, dating in the dark! Dt verkar så löjligt, men jag måste ändå se de!!=P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0