Midsommar!!

nej, jag vet att de inte e idag.. men jag längtar ju!

Jag får än en gång be om ursäkt för den usla uppdateringen... Vet att jag inte har så många läsare.. men iaf:)

Elicia har blivit så stor nu.. 10 månader... det är svårt att förstå att det snart gått ett år... Eller, för ett år sen så satt jag här och hade skittråkigt, hade nästan tömt en 2 kilos ispåse och gnällde över det varma vädret... Men det var ju jobbigt att gå runt med mage i vädret och foglossning i denna tropiska värme.

"Sitter här framför tvn... Det här har varit den tråkigaste dagen på läääänge! Blir så trött.... Imorgon blir det väl samma sak, fast vi ska en sväng till stan... boring. Allt e tråkigt. Indo e mest tråkig.

ska kolla lite till på tv, sen går jag fan å lägger mig å låtsas att allt e bra... andas djupt och tänka bort all smärta... å alla problem...

hasta la vista"

Så skrev jag för exakt ett år sen...=)

Idag har vi iaf tagit det lugnt.. Indo tog "morgonpasset" så jag lekte med Elicia på eftermiddagen... Hon har bara sovit middag en gång idag, det var vid 10.. så det är läggdags för henne om lite mer än en timme. Sen ska jag och Indo äta middag.. ska fråga va han vill ha till middag.

-Älskling, vad ska vi ha till middag?
-Vet inte...
-Men eehh.. köttbullar å makaroner, eller?
-Ah....

Han e upptagen med att tänka på annat... Z-ro´s nya album t ex.. Vi sitter och lyssnar på den.. jag finner inget intresse, men däremot så är det skönt att lyssna på musik, det gör vi aldrig längre... Vi måste göra det oftare här:)

Meatballs it is...

Asså, dem där Simon å Thomas.. Kan inte dem komma hit?! Fixa mitt hem! Jag vet att ni är snälla själar, mina kära läsare.. kan inte ni anmäla mitt hem till "sveriges fulaste hem" eller nått liknande där dem gör home-makeovers? Jag skulle verkligen behöva det... Om ni gör det så kan jag bjuda er på en lyxig middag! Förutsatt att jag får vara med i programmet:)


Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, zappa lite på tv:n å titta på min dotter när hon leker:) Life is good... Även fast plånboken skriker efter mat..

På återseende

Kommentarer
Postat av: liz

Möblera superduper fult och gör det superkaos så anmäler jag dig

2010-06-22 @ 18:02:18
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0