Godmorgon!

Härlig dag idag, eller hur?
Fint väder, och imorrn är det midsommar:) Dagen då svenskarna sitter på huk och hoppar runt en träpinne klädd med ogräs, då svenskarna lyssnar på evert taube och dricker snaps, dagen då svenska tonåringar utnyttjar dagen till fullo för att bli så fulla som möjligt, dagen då svenskarna trotsar regnet och sitter ute och äter. För det regnar ju för fan alltid på midsommar! Eller? Jag kanske minns fel.
Blev inget bloggande igår... Direkt när Elicia somnat så loggade jag in på WoW och raidade med guildet, det var kul! Men jag e så jävla rädd för att göra fel.. gör en person fel så kan det sluta med att alla spelare dör... och det gör ju ingen glad.

Idag var det meningen att vi skulle till öppna förskolan vid 10, då ska dem fira lite midsommar=) Men vi får se, för Indo sover fortfarande.. han tod nattpasset:)

Jag måste fan komma ihåg att ladda batterierna till kameran så jag kan lägga in bilder på bloggen.. som jag gjorde massor förra sommaren:)

Igår tvättade jag.. en hel tvättställning FULL med bara Elicias kläder, haha.. gissa om det varit kris på klädfronten de senaste dagarna? Men nu har hon massa rent iaf:) Bebiskläder blir så lätt smutsiga! Gröt, spagetti å köttfärssås, farmatgryta..intorkat majskroks-mojjs.. you name it;)
Elicia sitter just nu i sin säng och tittar förundrat på sina leksaker jag lagt där... ska släppa ner henne på golvet så hon får "springa" runt lite:) Sådärja! Snarkande karl i sängen, kaffe och bolibompa, i looove theese mornings! Det är så mysigt:)

Nu ska jag kolla bolibompa och dricka kaffe:) Sen ska jag tvätta massa av Indos kläder och sånt man gör som mamma, mammarollen klär mig perfekt;) Jag vill ha fler barn! Men först ska vi se till att ekonomin håller för det, å så vill jag gå ner mina graviditetskilon... palla vara tjock när man blir gravid.. eller tjock kommer jag va, men inte såhär tjock hoppas jag;) Jag hade sånn foglossning senast när jag va gravid... gnällde över det ibland, men sen sa min kloka vän att det är smällar man får ta, och jag håller med henne till fullo. Att få barn är den största gåvan någonsin!

Måste gå! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0