blogga varje dag?

Haha, jag får nog ta och sluta lova saker. Blir ju bara skit ändå;)

Jag får ta och göra så att när jag väl skriver så får jag skriva lite extra mycket;)

Jag kommer inte ihåg vilken dag det va jag skrev senast men, jag tror det var nästan en vecka sen?

Sen dess har det hunnit hända lite saker, inget viktigt direkt, men dagarna går ju:)

På Midsommar va jag, Frallan och Elicia hemma hos mina föräldrar. Vi åt sill, potatis å massa annat gott. Min styvbror John, hans tjej Jennie, och deras nyfödda lilla Lo var också där:) Supermysigt med liten bebis! Helt sjukt asså.. kan inte minnas att Elicia varit sådär liten:) Liten, tyst och sover nästan hela tiden.. nu är det full fart hela tiden, måltider och sömn på rutin osv.. Men det är ju underbart! Blir bara bättre och bättre! Ska lägga upp bilder och sånt när jag har hittat laddaren till kameran..

Nyss var jag tvungen att gå å ta Elicia, hon har fått en envis hosta, ska hämta ut medicinen i vecka, ska se först om det vill bli bättre.. hon vaknar lätt.. det kan ju bero på en miljon saker.. hostan, värmen, tänderna..

Vi har för övrigt fruktansvärt varmt hemma hos oss.. så jävla störigt.. HSB borde installera aircondition här.. undrar vad det kostar att fixa själv?! Säkert en hel del.. men det är nog värt det i slutändan..

det blev inte så långt inlägg, men mitt knappande på tangentbordet kommer vävka Elicia igen säkert...

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0