godmorgon eller nått

Idag är det torsdag va? Jag tror det... Inget speciellt händer idag.. men jag tänker iaf inte sitta här inne å svettas iallafall..

Funderar på att köpa glass å ta med Elicia till studion där dem håller på med nya ri-fa skivan... Blir nog inte långvariga där, men alltid kul att hälsa på.

Förresten, jag vill bada! Men vafan..jag har inga badkläder..måste verkligen köpa det.. senast jag köpte bikini va sommare 2006.. testade överdelen förra veckan, vilket jävla skämt, den va sååååå för liten.. hur kan bröst växa så mkt på 4 år? Hur ska detta sluta?!


Nu börjar Elicia slita i datorn.. hon e på skitdåligt humör idag.. skit också:(

Ska göra henne glad med en majskrok nu=D

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0