Fan va dålig jag e

på att uppdatera bloggen! haha.. Jag tänker nästan varje dag "Idag ska jag fanimej skriva blogg", men så kommer det massa annat emellan!

Hoppas mina 10 läsare kan ha överseende med detta=)

Jag sitter här och är hungrig med min knorrande dotter bredvid mig i sin stol.. nu kan hon sitta själv, och hasa sig fram på golvet, hon är jävligt snabb ska ni veta! Det gäller att ha ögonen öppna när hon är i farten.

Ja, som ni alla vet är det ju skitväder ute..eller ja, det beror ju på hur man definierar skitväder.. för mig är skitväder kyla och snö, samt inställda bussar och tåg. Stackars er som ska ut och resa långt med Sj, men ni.. vad blir Sj Ab baklänges? Just det. Bajs.

Idag fick jag reda på att jag måste opereras...blä.. en såkallad konisering.. jag har nämligen fått veta att jag har starka cellförändringar i livmoderhalsen, så då måste man operera bort det så man slipper cancer. Usch. Får väl se när operationen sker, men jag kommer nog skriva det då.

Nu ska jag leka med Elicia.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt kommer att bli bra. Bara du gör som läkarna säger. Puss

2010-02-24 @ 12:42:07
Postat av: Magda

usch jobbigt med operation! Stackare!

Skriv något om dopet då!!! lägg upp bilder!!

kraaam

2010-02-24 @ 14:49:25
Postat av: Angie

Mamma, Jag lovar=)



Magda, Ja, det är inge kul, första gången jag opereras så lite nervös e man, men det ska gå bra:)



Jag ska skriva om dopet, ska bara finna tid=) Plus att jag inte ha så mycket bilder från dopet än=/ Vet att Mine har en del som hon ska skicka till mig sen:)



Kram å puss på er!

2010-02-24 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0