Om mig

Första punkten heter "Om mig".. ska försöka skriva nått kul=)


Som ni redan vet heter jag Angelica, men kallas för Angie av många.. Jag vet inte vem det var som började kalla mig det först, men helt plötsigt så var jag "Angie"...

Jag bor i botkyrka tillsammans med min underbara familj som består av min sambo (Frans, Kungmakadam, Indo, fofingazup), min vackra dotter Elicia som fyllde 1 år den 15:de augusti, och 2 katter.

Just nu pluggar jag till undersköterska, jag är färdig med utbildningen om exakt 1 år. Jag valde den utbildningen, för jag vet att jag har hjärtat på rätt ställe och vet att jag kommer bli en sjukt bra sköterska, sen får vi se om jag gör högskoleprovet, i hopp om att få komma in på sjuksköterske utbildningen!!

Jag flyttade hemifrån för 5 år sedan ganska exakt.. Innan det bodde jag i Huddinge tillsammans med mina föräldrar.. Mamma Rosel och styvpappa Max..och katterna Lucas och jerry såklart=)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Jag skulle kunna sitta här och skriva om mig själv i flera timmar... älskar att berätta om mitt liv för folk=) Haha...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0