Min första kärlek

Den här punkten är lite speciell för mig faktiskt...

Jag har haft 3 förhållanden... Mitt första förhållande varade i 4 år, så visst borde jag kalla det för min första kärlek? Men det kan jag inte...

Sen blev jag tillsammans med en kille, som dumpade mig efter 9 månader, han träffade en ny tjej osv... Det vill jag verkligen inte kalla min första kärlek... såhär i efterhand känns det som att det var ett jävligt ytligt förhållande.. vi hade kul, men vi båda kände nog att det inte kommer hålla föralltid. Jag är glad att han dumpade mig.. För annars hade jag aldrig träffat mannen som jag vill kalla för min första kärlek... Nämligen min dotters pappa!

Vi har varit tillsammans i 3 år nu i april.. tiden bara springer iväg! Jag och min sambo har alltid haft roligt tillsammans, vi kommer överens om det mesta och jag vill även kalla honom för min bästa vän. Jag kan prata med honom om ALLT! Verkligen allt! Jag hoppas han känner samma sak om mig...

Jag har aldrig känt såhär för någon annan, det känns lite magiskt liksom=)

Älskar dig Indo! Du är den underbaraste mannen jag någonsin träffat... Världens bästa älskling!

Kommentarer
Postat av: Agnes Elisabeth

vad fint!!!

2010-12-08 @ 11:49:27
URL: http://agneselisabeth.wordpress.com/
Postat av: pappa

Vadå första? Planerar du att ha fler? :'(

2010-12-08 @ 14:20:28
URL: http://www.nallepuh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0