Jahapp

Då var det snart dags för skolan då! Börjar kl 13... Ändå skönt

Igår tänkte jag öppna en flaska vin... men så tänkte jag "Äsch, mitt i veckan dricker man inte, dessutom ska Elicia till dagis imorgon, å då tänker jag fan inte vara bakis!" Haha.. smart tänkt.. vill inte hålla på med några alkisfasoner när jag har Elicia=) Min pappa blev full framför mig dagligen när jag var liten, och jag tänker inte ge Elicia samma uppväxt... men det är bara jag.. sen vet jag maaassa föräldrar som sätter sig å dricker mitt i veckan, men det är inte mitt problem iaf=) Men, yeah.. barnen...

Idag ska jag belöna mig själv med en stor latte och en lussekatt från pressbyrån=) Varför? Jo, för jag gjorde så jävla bra jobb på praktiken..

Jag längtar efter Elicia!! Ska hämta henne vid 16... sen åka hem å laga middag, äta middag.. sen ska vi mysa och leka tills det är läggdags=)


Jag ska fråga min älskade sambo om han vill åka på kryssning med mig nån gång efter nyår=) Har velat åka lääänge, men det har varit så mkt att tänka.. allt måste klaffa liksom=) Skola, jobb, barnvakt... krävs massa planering, nu när man är mamma och har ansvar kan man inte åka på impulsresor längre;) Men jag är en planeringsmänniska, så det passar mig perfekt=)

Kommentarer
Postat av: Liz

så roligt att du bloggar igen.

Och klart han hänger me på kryssning

2010-12-07 @ 13:24:06
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0