Det här åt jag idag

HAHA! Vilket skämt... eller det är ju iof inte så kul...

Jag har ätit en liten skål med yoghurt och flingor, en kaka och en godis idag... och massa kaffe... nyttigt som fan. Jag har inte haft matlust de senaste dagarna.. vet inte vad det beror på.. det kan ju vara vafan som helst egentligen.. Att jag slarvat med mediciner, att jag e stressad... Fast om sanningen ska fram så har jag varit ganska risig i magen de senaste dagarna, så nu vet ni det också... Det har varit ett jävla rännande på mig fram å tillbaka till toaletten! HAHA

Men iaf... Det är va jag ätit... kanske smakade en bit banan från Elicias mellis också=)

För att dryga ut detta inlägg så kan jag ju skriva vad mina favoriträtter är!!

1. Mammas söndagsstek (finns INGET som slår det)
2. Farfars indonesiska mat<3
3. Farmors köttbullar (de godaste hemlagade köttbullar jag nånsin ätit)
4. Tacos

Sen minns jag inte mer=P Blev bara jävligt hungrig haha


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0