blää

Fyfan.. det mesta är lite blä nu.. Mitt hem ser ut som ett svårt fall i "rent hus"... kan någon komma och städa åt mig?

Det luktar kattpiss överallt... lådan e ren, men det luktar ändå.. varför? För att vår ena katt är sjuk igen.. hon har blåskatarr... hon har fåttt medicin, som inte hjälper å jag har fan inte råd med veterinären.. fan, jag skulle aldrig ha skaffat husdjur.. Jag ska aldrig mer skafffa djur.. kanske en hamster sen om Elicia vill ha.. men ingen katt eller hund.
Jag har kommit på att jag inte gillar djur=( Dem är söta och så.. men jag är ingen djurmänniska...

Så jag vet inte hur jag ska göra med katten.. vi har pratat om att avliva henne (sista alternativet).. men jag ska ringa veterinären imorgon eller på torsdag å kolla vad man kan göra.. Det är ju svindyrt att gå till veterinären...=(

Dessutom har vår tvättmaskin gått sönder..så jag kan inte tvätta när jag vill.. Jag har massa tvätt, men det är så svårt att få tvättid här, plus att när fan ska jag hinna med tvättstugan? I lördags tvättade jag... mellan 6-9 på morgonen. Det var den enda jag hade tid med... men eftersom katten nu går runt och kissar överallt (ligger det ett plagg på golvet,soffan,sängen eller på en stol så kissar hon på de)... Fyfan!! Hur ska jag finna tid att sanera allt? Jag går runt och plockar å tittar hela tiden. De e inte så jävla soft att ha en piss-sjuk katt hemma, när man har en 1 åring som springer runt. Som tur är så har katten ALDRIG kissat i vår eller i Elicias säng. Jag vet inte va jag ska göra:(

Aja... idag va jag i skolan... Men jag fick inte ut så mkt av det.. vår lärare var magsjuk och dök aldrig upp=( Stressigt eftersom vi har prov på tisdag.. hoppas hon mår bättre imoegon, för då ska vi ha heldag i skolan!

Men det var ändå trevligt i skolan.. fick ju träffa mina diamanter Nathalie och Joanna! Sen har vi massa andra muppar i klassen som e hur fina som helst=) Jag gillar min klass... Den enda klassen jag gått i som jag inte gillat är i högstadiet... shit asså, vilka sjuka människor som gick där! Så genomelaka var dem mot mig och mina kompisar... undrar hur dem kan leva med sig själva.. en del av er lär ju läsa detta. Så jag vill att ni tar åt er ordentligt nu.. era pissäckel:) A,M,F,K,S... ni som supit å knarkat sen ni va 14.. mår hjärnorna bra nu? va de kul att bli av med oskulden när ni var 13? Aja... have a nice life, hoppas ni mår dåligt:)

Aja, nu ska jag se klart desperate housewives som jag börja kolla på idag... det är så jävla bra det programmet!

Snart kommer Indo hem=) *mys*












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0