Trött...

men får inte sova riktigt än... Håller nämligen på med tvätt.. tredje maskinen idag! Det var inte meningen att det skulle bli så.. men en av Elicias plagg blev inte rent, så jag fick en tvångstanke..jag måste få den att bli ren innan jag lägger mig.. annars kommer jag ligga å tänka på de hela natten... passade på att tvätta lite handdukar och sånt samtidigt.. så nu luktar hela vardagsrummet sköljmedel... ibland råkar jag använda en hel del sköljmedel.. men vem gillar inte doften av nytvättade kläder? I loooove it!!

Imorrn ska jag inte göra så mkt.. Indo ska hem till en vän efter skolan.. jag ska upp till centrum iallafall.. det blir väl dagens "Att göra" typ.. Sen ska jag ägna resten av dagen att leka med Elicia den fisiga.. ska lära henne säga smarta saker.. typ "titta pruttkaka!" och "pappa e prutt".. å lite sånt mysigt.. å typ "mamma e bäst".. nu e jag lite trött..ursäkta.. men jag ska iaf lära henne säga pruttkaka... jag har fått henne att tycka det är roligt med lite kiss å bajs humor.. hon skrattar när jag säger "prutt" å sånt.. askul. Jag älskar att se henne le:)

På onsdag kommer mamma hit tidigt som saattttan! Jag ska bjussa på frulle.. sen när Frallan kommer hem ska vi skruva isär bordet å gå å lämna det i grovsopan! Förutom 1-2 stolar som vi ska ha.. eller, mamma ska ha en å vi sparar en som Indo kan ha vid datorn tills vi köper en ordentlig datorstol till honom:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0