oooh trött!

Min dotter vill inte längre vakna runt 9-10 på morgonen... utan nu för tiden blir man väckt kl 07, då ska man upp, försöka se glad ut.. byta blöjja och laga frukost till sötnosen(elicia). Sen runt 10 vill hon sova igen, DÅ passar jag på=) Men jag e iallafall skittrött idag.. undrar om det kan bero på min nya diet också? Kan mycket väl vara så.. vi får väl se ur pigg jag e imorrn!

Idag har jag varit med Katarina och Paola på öppna förskolan med deras små änglar. Det gick bra, men Elicia blev helt hyper.. käka papper och slog en pojke i huvudet.. barn e så tokiga=) Sötnötar hela högen!

I förrigår blev jag level 80 på WoW... så nu har jag en level 80 rogue. Jag e så jävla töng! Nu ska jag börja hänga på taket i orgrimmar, och vara en av dem som gör att det laggar i Dalaran;)


Elicia står här bredvid mig å gör pruttljud med munnen... så jävla kul.

Ni vet de där bordet jag snacka om förut? Som jag ville sälja/ge bort. Det står i trapphuset, och i morse var det någon som ringde våldsamt och hårt på dörrklockan. Tror dem på allvar att man vill öppna då? Jag blev ju livrädd. Gav Elicia nappen så hon skulle va tyst. Sen hör jag att nån lägger ett brev i brevlådan. "Vi ser att du har sopor i trapphuset, ta bort innan imorgon annars får ni böta 350 kr!!", jag har aldrig varit med om en grinigare förening. Seriöst. Ni skulle vara veta vilka gnällkärringar det finns här. Om WoW hade funnits på riktigt, å jag hade bott med dem i Azeroth så hade det blivit en fet slice and dice och AOE på dem.


Nu ska jag börja med maten snart.. det blir kyckling med sallad... precis som igår.
Jag vill ha godis!

Ska ta en cigg.. Tjabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0