okej.

Men seriöst... Så jävla svårt e det ju inte att gå in hit å skriva lite blogg;P

Jag orkar iinte riktigt uppdatera de senaste 2 månaderna.. Men, man kan ju börja härifrån;)

Idag har mamma varit på besök, vi var i parken med Elicia, och hon fick gunga=) Tredje dagen i rad hon fått vara i parken.. Till en början så skrattar hon och tycker det är skitkul, sen verkar det som att hon bara sitter där och filosoferar..och mumlar.. "gagagaga... ruäähh".. jag tror det betyder "När jag kommer hem ska jag äta majskrok!" typ.. eller nått...

snart är det helg, och det innebär ju... hmm.. inte så mycket egentligen iof... vi ska väl gå till parken... spela wow.. å lyssna/titta på gummibjörn som vanligt=) Och vänta på att det ska bli den 25:de så vi kan börja äta nått annat än spagetti å köttfärssås ( när vi storhandlar brukar vi köpa typ 3 kilo köttfärs, så det går åt mest i slutet på månaden)(lång parentes)...

Imorrn blire köttfärs igen månn tro! Imorrn kommer Mine och John hit! Vi ska äta tacos (lyxigare variant på maträtt med köttfärs som bas) (ganska lång parentes igen).. Jag har bestämt att John och Pappa Indo ska få leka med Elicia medans jag och Mine a.k.a MoeMoe och KaliKilla kör lite dungeons i world of warcraft=) Ska göra en printscreen och lägga upp här sen...

Nu e det läggdags.. Imorrn ska jag skriva mer.. Ska till exempel beskriva min vrede över att Sverigedemokraterna var här i veckan å delade ut "reklam" i brevlådan (Jävla äckel, försvinn från min ort!!!!!!!!)


Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0