Godmorgon

Sitter här med Elicia och kollar på nyhetsmorgon.. hon har precis fått frukost bestående av gröt, nam nam nam!

Jag e täppt i näsan=( Jag hatar att vara det! Frustrerande att inte kunna andas normalt=P  Och så låter man ju som en idiot också.. det låter så äckligt när folk går och snorar.. jag vill liksom inte veta vad som händer i deras näsor.. å jag vill inte vara likadan, så nu e de bara att plocka fram de lena små näsdukarna och börja snora. Ah, jusst det.. finns det något värre än när folk sitter och snyter sig när man sitter och äter?! Jag tappar fan matlusten, fan va äckligt det är. SLUTA MED DET TACK.

Elicia sitter här och gör pruttljud med munnen... blir blöt om handen..hon spottar ju!! Och nu säger hon "dädädädaaaat!!" å sen pruttljud igen.. Och sen får hon för sig att hon ska dansa?! Knasiga lilla bebis... eller, liten å liten, hon e ju 8 månader nu. haha, helt sjukt, för 9 månader satt jag och klagade massa över smärta på bloggen.. hon vägrade ju komma ut därifrån=)

Hon har börjat ställa sig upp, hon brukar hålla i sig i nått å sen ställa sig upp, ibland släpper hon och står utan stöd i flera sekunder=) Duktig bebis!!!!

Jag har blivit sånn torsk på world of warcraft, de e så sjukt kul!!! OH NO!!! En småbarns förälder som e helt beroende av ett dataspel! Som prioriterar spel framför sina barn, OOOH NOOO!! Hahahaha skämt åsido:) Jag spelar mest när hon sover å när Indo leker med henne, så ni med fördomar kan suga *piiiiip piiiiiip* tycker jag=)


Nu måste jag gå, Elicia äter upp fjärrkontrollen...

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0