Världens bästa tidning

Jag va sugen på att läsa nått så jag tog en titt i vårat tidningsställ där jag slängde ner en massa tidningar jag fått från BB, som jag aldrig kollat i! Men nu hittade jag en skiitbra tidning som jag fick, läste hela, å fick en massa bra tips!

Det fanns en grejj dem tipsade om där... Självgående dammsugare... Sånn där robot=) Fan va jag vill ha en sånn!! Dammsuga å amma samtidigt ftw!!!!!!!!!!!!!!!!

Det finns en som jag vill ha på teknikmagasinet, den kostar 999:- å den e jättesöt å verkar funka skitbra=) Finns nog billigare också, men hittade ingen=/

Jag vill ha en sånn! Nån som vill sponsra mig?;)


Kommentarer
Postat av: Liz

sv: Jo jag vet vi måste ju det , måste verkligen få se ditt lilla underverk

2009-09-12 @ 09:52:50
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0