trött

Har inte varit en så överdrivet aktiv dag måste jag erkänna.. Men har varit skitseg hela dagen! När jag tog min morgoncigg så blundade jag, å de kändes som jag skulle somna.. Har inte sovit "bra" på flera veckor.. men ska inte klaga egentligen=) Sålänge man får liite sömn så e det ju bra=) Jag har ju min prinsessa att titta på hela tiden=)

Ska nog lägga oss snart (om jag får bestämma), lika bra att passa på när Elicia sover.. För inatt ska jag upp å amma å byta på henne igen=) Det är mysigt.. vi brukar sätta oss i soffan å amma=) Brukar slumra till med henne i famnen, myspys=) Sen vaknar jag å ser att hon sover sött, då lägger jag henne i sin säng sen går jag å lägger mig igen..rutiner ftw!

Hon har börjat äta skitmycket på kvällarna! Fattar inte varför... nån annan som har en bebis som gjort likadant? Hon vill äta nästan hela tiden, sen får hon spel å börjar skrika även fast man har tutten framme haha (details)..så då blir det mjölkersättning... å den äter hon upp skitsnabbt! Hur kommer det sig? Skulle till bvc i veckan, å då skulle jag passa på att fråga varför Elicia gör såhär... men dum i huvudet som man e så tar man fel på dag, så där sat vi å vänta på att sköterskan skulle ropa upp oss, så kollade jag på kallelsen.. då ser jag att vi skulle vart där dagen innan... Precis som Indo sa, men jag var envis å helt säker på att det var dagen efter... skit också. Så nu måste jag vänta tills på Måndag, då kan jag ringa sköterskan å boka ny tid. Ska börja lyssna mer på Indo=P


Idag är det 8 år sen terrordådet i Usa var.. sjukt att tiden går så fort! På trean visade dem en film baserat på händelsen, Flight 93..seriöst, filmen var riktigt dålig! IG! Tycker isåfall att filmen World trade center är mycket bättre... även fast den är helt amerikansk å patriotisk. Precis så som amerikaner är.

Å nu är det ingenting på TV... om 20 min börjar reprisen av "Roast på Berns", såg det i veckan... ingen höjjdare.

Gotta gggggggo

Kommentarer
Postat av: Liz

Det är jättevanligt att de äter mer på kvällarna

2009-09-12 @ 13:52:52
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0