seeeeg

Har precis kommit hem från centrum, handlade till grejjer på Vivo, Indo ska göra carbonara ikväll, fett gott! Köpte en Wokpanna till honom igår när jag va på Ikea... Så nu ska han få laga massa gott till mig;)

Inatt blev det inte så mycket sömn, Elicia e lite envis, tror hon e för nyfiken på världen för att sova=)
Jag gick ut på balkongen igår å skulle ta en cigg, när jag kom in, så började hon skrika, på ett sätt jag aldrig hört förut=( Hon va jäätteledsen:( Lät som hon ville gråta.. så jag tog upp henne så blev hon lugn igen... min lilla snutta=( Jag vill inte att hon ska va ledsen ju, lilla älskling... så nu blir det inga fler sånna där dumma cigg när jag e hemma, bara när jag e utomhus=)

Igår var vi på Ikea igen.. Blev så besviken, för den pläden som jag ville ha, den ser helt lila ut på bilden på hemsidan, men i verkligeheten så va den helt rosa=( Jävla skit.. så de blev 2 vita plädar istället..å gardiner å ljus=D

Ska nog passa på att städa lite nu när Elicia sover.. kanske hänger upp dem nya gardinerna å fixar lite med inredningen, så får vi se om Indo märker nått när han kommer hem, annars ska jag visa honom det ledsna ögat!

å jag måste tömma kattlådan också..fyfan va den stinker ibland, fy helvete säger jag bara... dont get me wrong, jag älskar mina cats, men ibland, ytterst sällan, så ångrar jag mig att jag skaffa katt...... förlåt Chilly å Hjärtat, men ni stinker=(( Fast ni e ju världens finaste också=) Å ni e så snälla å söta mot Elicia...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på dig.Vet du vad det beror på att det stinker,inte är det katterna i alla fall.Det beror på slarvig husse o matte som inte rensar lådan så det så,där hör du.

2009-09-03 @ 14:52:27
Postat av: Paola

Haha kom precis hem och läste din kommentar nu.

Tror du inte jag köpte 2 plädar..haha..snacka om att ha blivit sparsam nu när man blivit morsa :D..

Skulle fan ha köpt lite fler :D

2009-09-03 @ 21:31:10
URL: http://paoolavidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0