sånna där tidsfördivande frågor alla har på sina bloggar...

Har du städat någonting idag?
Ja, det såg för jävligt ut innan...
Har du börjat planera julen än?

haha, ja..faktiskt=)

Vad åt ni till middag idag?
Korvstroganoff

Vad ska du göra i helgen?
Bio å födelsedagskalas=)

Vad är den godaste dryck du vet?
Coca Cola

Vem drömde du senast någon romantisk dröm om?
Jag tror inte jag drömt något romantiskt...

Morgonpigg eller kvällspigg?
Morgonpigg

Vilken är din favoritmaträtt?
Husmanskost

Vad heter ditt/dina barn?

Elicia=)

Sommar eller vinter?
Både och...

Gillar du att vara ensam?
Nej!!

Vad tycker du om tandläkaren?
Haha, jag har faktiskt en mycket bra tandläkare! Bästa jag haft;)

Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn?
När jag har tid...

Icq eller msn?
Msn

Hur många barn har du/ni?
har en liten tjej på 1 månad=)

Vilken svensk dialekt tycker du är fulast?
östgöta

I vilka länder har du/ni varit i?
England,Mallorca,Malta,Kanarieöarna...Finland.. minns fan inte

Hur du några syskon?
inte direkt

Har du ngt sommarhus/vinterhus?
Har haft


Vilken frukt föredrar du?
Banan

Hemmakväll eller utekväll?
Hemmakväll

Vad heter du i förnamn?

Angelica

Vad lyssnar du på för musik?
Det mesta

Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av?
Desperata husfruar, andra avenyn... hmm

Favoritfärg?
Svart och rosa

Vad ska du ge barnet/barnen i julklapp?
ingen aning..en del kläder lär det ju bli iaf=)

Vad ser du fram emot?
Oj... just nu ser jag fram emot Lördag=)

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Hmm... när jag blev tillsammans med Indo, å han kom hem till mig med ett kexpaket där det stod "jag älskar dig" på=) haha

Vad har du för parfym?
Escada

Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan?
Hmm...Tvn..

Vad önskar DU dig i julklapp i år?
Massa saker

Har du kastat något nån gång som du ångrar?
Inte vad jag kan minnas

Hus vs. lägenhet?
Hus

Vad gör ni helst en lördag kväll?
Myser med familjen=)

Vad är det finaste någon sagt till dig?
"Jag älskar dig..."

Vad skulle du göra om du vann en massa pengar?
Investera smart, och inte låta mig utnyttjas av vänner eller släkt.

Festar du mycket?
Nope=)

Gillar du åska och blixtrar?
I love it!!

Vilket djur skulle du vilja vara?
Smelly cat smelly cat

Dricker du kaffe? I såfall vilken sort är favoriten?
Latte

Är du kär?
Jag är jättekär=)

Har du blivit utsatt för något brott?
Ett antal...

Vad är det äckligaste du vet?
vettefan... kattspya?

Har du fobi för sjukhuset?

jag vet faktiskt inte=S

Hur gammal är du?
24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0