Ojsan

har blivit lite dålig på att blogga! Sorry=P

Lovar att skärpa mig;)

Idag har jag å mamma varit på Ikea igen... suprise?;)
Köpte ett nytt soffbord å ett nytt skrivbord... Soffbordet innan var svart å skrivbordet innan var vinrött.. Nu har jag nytt i trä, ljust trä.. ska man säga ek kanske? Hur som helst e de skitfiiint! Tack mamma som följde med å hjälpte mig bära å tack Indo å John som snickrade ihop allt! Så himla duktiga=))

Nu e dem i studion å Elicia ligger å sover.. fan va tråkigt jag har... gaaah! Vill mysa me min bebii ju=)

Jusste, jag blir så ledsen... Indo råkade välta ett glas vatten över laptopen idag=( Helt å hållet mitt fel, jag skulle ha plockat undan efter mig! =(( Dum jag...så nu e lappen stendöd!=( Så jag sitter vid den stationära datorn nu.. Den duger fint, men Indo brukar sitta här mest, så nu får vi turas om istället, om inte laptopen återuppstår.. vi får se=)

Tjingtjong

Kommentarer
Postat av: Petra

När du har boring ska du ju åka hela vägen hem till mig och besöka :) hahahaha,

Tråkigt med laptopen, nu lär du inte få sitta så mycket vid datan om ni ska dela på den andra, stackare!! KRamisar o pussisar

2009-09-10 @ 08:28:12
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: Liz

Rest in peace laptopen

2009-09-10 @ 09:54:10
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0