mjaaaaaaaau

heello!

Fan va jag e snorig! Helt förkyld... hoppas inte Elicia blir smittad... snuttungen..

idag har vi varit hos svärmor å svärfar=) Jag, mamma, Elicia å Indo=) Svärfar e så grymt bra på att laga mat! Underbar indonesisk mat=) Vi hade med oss laptopen dit, ni som läser min blogg regelbundet vet att laptopen dog för nån vecka sen... Den drunknade när Indo råkade spilla vatten på den.. Men idag återuppstod den! Helt plötsligt funkar den igen=) Så nu sitter jag här igen, med lapen framför mig, å snorar... fan va jag hatar att va förkyld, it sucks...

Det är freaky friday på tv, sett den 100 ggr förut... blä.

jag vill fortsätta gnälla om min förkylning... det är faktiskt synd om mig! För det är så jävla irriterande...det rinner, å det kliar i ögonen... ont i halsen nu också... En grejj som e bra med förkylning e ju att när jag ammar Elicia så får ju hon i sig antikroppar=) Men jag måste hela tiden tänka på att inte pussa på henne osv..så jävla svårt.. det är ju en av mina favoritsysslor nu förtiden! Hon e så mysig<3

Nu börjar det svida på näsan också... vid näsborrarna... På pendeln idag så pratade vi lite om varför det heter "näsborre"? Borre liksom... why?! Det låter ju som en fisk.. aborre.. eller möjligtvis en fågel..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0