Min pojkvän och hans humor

Han är i skolan just nu, men skickade nyss ett sms till mig som innehöll en "rolig historia"=P

"Sonen till pappan: Kan du förklara skillnaden mellan teori och praktik? Visst min son, gå och fråga din mamma om hon kan tänka sig att ha sex med en okänd man för 500 000 kr. Ja, det kunde hon sa sonen. Fråga din syster samma sak, sa pappan. Ja det kunde hon också tänka sig sa sonen. Men pappa, vad har detta med saken att göra? Jo, min son, det betyder att i teorin skulle vi kunna ha en miljon hemma, men i praktiken så har vi bara två horor..."

HAHA!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå vilken tur att han går i skolan så han får lära sig såna historier.Jag undrar vilken linje han egentligen går.Rolig var den i alla fall.

2009-09-04 @ 11:01:09
Postat av: Liz

HAHAHAHAHAHAHAHHA

2009-09-04 @ 19:58:42
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0