Kan du bli frisk nån gång?

Fan va jag tycker synd om min lilla snuttgumman=( Hon snorar å hostar, å ibland blir det jättejobbigt för henne å då blir hon jätteledsen=( Å då blir jag också ledsen!=(

Idag har vi varit på bvc igen, mätte å vägde... hon har gått ner 25 gram, å det beror på att hon e sjuk, å det blir jobbigt för henne att äta när hon är helt täppt i näsan=( å sen mätte vi henne, då var hon en halv centimeter kortare än förra gången? haha, det beror antagligen på att hon inte legat rakt när vi mätt henne förut=)  Hon ligger å sover i sin säng nu.. vill att hon ska vakna så jag kan få mysa lite med henne...

Indo är i studion med John å spelar in till det nya mixtapet... =) gå gärna in på deras blogg också!! www.rifacrew.blogspot.com

Jag har syndat idag..igen... har köpt godis! Men jag kunde faktiskt inte hjälpa att min mage skrek efter dumle=) å sånna där skumsvampar oxå.. men dem e ju typ "gratis" eftersom dem inte väger nått=) haha..

Imorgon ska jag å Elicia bara vara hemma å krya på oss.. jag ska städa å bara mysa med min prinsessa=) Jag fattar inte hur man kan vara så vacker!!

Ska gå och kollat till henne nu... ska ta tempen på henne imorrn bitti...


Indo, kom hem nu! Jag vill mysa med dig och Elicia samtidigt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0