Jävla Måndag

Vaknar först vid 7 av att grannen hamrar som en jävla idiot, lyckas somna om, men vid 8:45 vaknar jag igen av att idioten borrar?!?! Jag har lust att gå till grannen å köra ner borren i halsen på han=) (Serena Williams, fast med borr istället för boll)... Så nu e de rätt onödigt att somna om, för snart kommer min baby vakna=) Elicia alltså..Indo har gått till skolan=)

Idag ska jag inte göra ett skit, kanske träffar en kompis senare i eftermiddag...
Måste ringa till BVC också, eftersom jag missade deras tid förra veckan... shame on me.

Sitter å pratar med Elicias gudfar på msn... Han lyckades göra mig helt abstinent på Ikea... Damn you! Jag tänkte igår att jag ville åka dit å köpa nya ljus, vill ha mer lila å så vill jag ha bruna=) Å så vill jag ha massa annat...typ en ny mattta, men de kan jag ju bara glömma...money money money=P

Nu har grannen slutat? Ska man göra ett nytt försök med att somna om? Chansa lite liksom? I guess not, för mamma kommer ringa om en stund... hon skulle ringa efter hon vart hos doktorn, de e jag som tvingat dit henne igen.. Hon har astma, å det verkar som den blivit värre.. så de va bara att tvinga henne att ringa å boka en tid..utan mig hade hon nog aldrig gjort det... å så vill jag att hon får en remiss till röntgen så hon kan kolla sina lungor (rökare), för hon hostar massa å de låter inge bra=/ Hoppas det inte är nån fara..

Jag tror min lilla dotter håller på att vakna nu... hoppas:) för jag e myssugen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0