Ikea ft fucking w!

För er som inte förstår er på förkortningar så ska jag förklara rubriken, IKEA FOR THE FUCKING WIN! =))

Idag ska jag dit med mamma...igen, vi var där i fredags å nu har jag äntligen påbörjat höstinredningen! Himla mys asså... allt ska vara lila! Stackars Indo, bara en massa tjejfärger överallt;)  men, rosa å lila ftw! Har köpt lila lampor å ljus, å fått lila duk å lite mer lila ljus av mamma;) Igår köpte jag en rosa/lila orkide också;) Sjukt fint!
Idag tänkte jag köpa 2 plädar, lite vaser å så kanske det blir något mer=) Å köttbullar, det kan ni hoppa upp å klappa er på att vi ska äta!!=D Det hör liksom till när man är på Ikea...

Indo tar lillgrisen idag=) Tror hon tycker det är mysigt att få vara med sin pappa också;) utan att tjatmorsan är i närheten! haha... Å Indo, om du läser detta, så vill jag att det ska vara kliniskt rent överallt när jag kommer hem, inte en enda dammråtta! =)

Ska möta mamma om några timmar vid Ikea, så måste gå å fixa lite nu...

Min Elicia ligger i sin säng å sover, ibland kommer det lite ljud därifrån... låter så sött! Min vackra lilla prinsessa=)

Time to go!


Kommentarer
Postat av: mine

vi får också gå på ikea nån dag! :) så söt bild!

2009-09-02 @ 13:18:25
Postat av: Mamma

Jag undrar vem hon skrattar åt,lillpluttan

2009-09-02 @ 19:32:02
Postat av: Liz

Lägg upp bilder på det du har köpt =)

2009-09-02 @ 22:03:54
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0