Host, attjo,aj å en massa snor

Fyfan va jag e förkyld nu!!!! Å inte bara jag... Elicia e oxå superförkyld! Så vi sitter/ligger här å snorar tillsammans... men hon e inte så ledsen, de e mest jobbigt bara... å lite leenden kommer iaf=) (hon smygtittar på tv, hon tror inte jag ser haha)

Asså, det kliar i öronen å halsen samtidigt, jag hatar det... så får sitta här med en pappersbit runt fingret å in med fingret i örat å gräva... så himla skönt. Kollar färjan oxå... nu har jag satt in en pappersbit i varje näsborre också... Borde jag börja videoblogga istället?? Nån gång när jag e ensam hemma ska jag göra det.. Jag ska göra exakt som Amandas blogg...  låta som en hamster..jävlar vilken skitunge hon är...fyfasiken. Stackars föräldrar=(


Asså, hittills, medans jag skrivit blogg, så har min näsa producerat MINST 10 kg snor...som nu ligger i en massa papper...i en hög på bordet... även fast jag har en soppåse bredvid mig på golvet.. som jag skrivit "Angelicas snorpåse, rota inte!" på...

Idag är Indo hemma å tar han om oss... "Hemma med sjukt barn.. å flickvän".. hoppas inte Indo blir sjuk nu också... han blir gnälligare än va jag e då.. haha nee=D Vi gnäller båda två... okej då.... jag gnäller mest...


Mina bästa vänner just  nu är en toarulle från Lambi, bafucin (halstablett) och försvarets hudsalva, som jag smörjer in näsan med, för den blir så jävla torr... å mina läppar håller på att spricka upp..GAAAAhHH!!

Indo sjunger i köket... "What if god was one of us, just a slob like one of us"... så jävla hiphop<3=D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken läcker beskriving av ditt liv just nu.Det är bra att du skriver utförligt,så vi förstår.

2009-09-22 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0