Ursäkta dålig uppdatering

... men jag har inte pallat eller haft tid.. har elicia i knät och vid bröstet hela kvälllarna, å på dagarna så sover hon, men då har jag massa annat kvinnogöra för mig... Så det får ni ha lite överseende med;)

Det har egentligen inte hänt så mycket på sistone.. varit på 2 kalas igår... först hos Melina som fyllde 1 år... Så himla söt tjej!! Hennes mamma och jag gick gymnasiet tillsammans, hon e också himla söt, å rolig! var där med Sarah som också har en bedårande liten dotter som också fyllde 1 nyligen, va där på kalas också=) Både Sarah och Tiia e grymma på att göra tårtor! Hur i hela fridens namn ska jag kunna slå det?=) Det går nog inte.. får köpa en tårta på kondiset i centrum å säga att jag gjort den själv=))
Som vanligt så sov sig Elicia genom båda kalasen.. lite smått osocial=P
Sen efter Melinas kalas så åkte vi hem till mamma å max, max fyller år samma dag som Melina, fast det skiljer 62 år mellan dem=) haha! mamma hade också "bakat" tårta, det gick fort att baka den också, tror de va en sånn som tinar på några timmar efter det att man tagit fram den ur frysen;)
Vi åt tacos, å det var sjuukt gott!! I love it!

I morse vaknade jag å va helt cranky... vaknade kl 5!! Fan va jag e trött nu... jag var så lätt irriterad att jag kände att jag var tvungen att gå hemifrån i några timmar... tog med mig Elicia upp till centrum, hon sov, jag drack latte och läste en bok som jag fick av Sarah igår... handlar om bebisens första år, skitbra bok. Tack igen!!!=)

När jag kom hem så kände jag en smärta i handleden som hette duga.. å det blev bara värre, nu e den helt svullen på ett ställe, å det gör ont ända ut i fingrarna, så det är skitsvårt att bära upp Elicia nu=( Det suger så jävla håårt! Jag fattar inte va jag gjort? Min teori e att jag kanske tagit i lite för hårt med handen när jag skulle svänga med vagnen eller nått.. eller att jag gjort det upprepade gånger, så det blivit utslitet i handleden.. hur som helst så går det ju över någon gång=) Det är nog bara en vrickning eller stukning.. ska köpa sånn där gasbinda på apoteket imorrn å smörja in med "Ice power", som gör att svullnaden går ner lite... Köpte den när jag på fyllan en gång stukade tummen riktigt illa, den blev helt blå haha.. När man e full så gör det inte så ont, men att vakna dagen efter helt bakis å blå tumme är inte så överdrivet skönt...

Nu ropar Elicia från sin säng... skit också, jag som trodde jag skulle få gå å lägga mig snart... Å Indo e upptagen med sin superviktiga raid i world of warcraft... det är viktigare än allt annat i världen! Iallafall viktigare än att ta hand om sin handikappade flickvän... idiot... yeah I said it!!

Gotta go!

Tjingtjong

Kommentarer
Postat av: Liz

Ja det är riktigt osociala första tiden sen så när det blir äldre vill man att de ska sova :P



Haha i know what u mean girl . Hatar allt med spel som inte går att pausa utan man måste höra "jag ska bara....."

2009-10-11 @ 22:22:44
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0