Tuesday´s grey and wednesday to...

Nu  märks det verkligen att det är riktig höst! Perfekt! Det är nu alla är griniga över kylan och regnet som faller ner ibland... Men är det bara jag som ser massa fördelar i det? Det är ju nu man kan tända ljus, och bädda ner sig i soffan med nån god varm dryck, kanske lite popcorn eller godis å bara mysa!
Ni som känner mig vet ju hur tokig jag är i ljus..å jag känner mig riktigt abstinent på att åka till Ikea, och köpa nya doftljus! Jag har inga doftljus hemma nu..jo, ett har jag! En av mina favoriter faktiskt, ljuset är beige/brunt å luktar "sugar cookie"...Å den går att köpa på Eurostore för 15 kronor, och dem brinner länge, och det luktar nybakat i hela vardagsrummet! Andra doftljus jag rekommenderar är just dem från Ikea, min favorit där är ett 3-pack som luktar kladdkaka, cheesecake och kanelbulle... fan va jag älskar dem!!

Nu undrar jag en sak... Jag ville ta en bild, utan blixt, för det blir så ljust då, vill ha en "mysbild" där man ser ljuset från ljusen å alla färger i mitt vardagsrum, i mys-stämning.. men när jag tar utan blixt så blir det lixom rött? Fotot får en röd gärg liksom.. provade massa olika, men det går inte!!! Vet nån hur man gör? Jag e verkligen sämst på sånt här=(

Nu ska jag gå å fixa tacos=) Min karl är hungrig, å jag får passa på innan prinsessan vaknar=)

Alla bilder är tagna idag=) Indo e sjuk, han ligger å myser i soffan med tända ljus och "heroes" på laptopen=)

Lägger upp lite bilder också=)


Kommentarer
Postat av: smo

FETT gullig i den björndressen.. OM det nu är den jag köt till henne :)

lite stor kanske?

Hoppas allt e bra med er!

2009-10-28 @ 17:29:24
URL: http://rifacrew.blogspot.com/
Postat av: Angie

Ja, den e perfekt!!! Den e så himla mjuk och mysig, hon har den på sig nästan varje dag=) Supermys!!



I början va den lite stor, men nu sitter den jättebra=)

2009-10-28 @ 19:11:09
Postat av: Liz

passa på och njut av ljusen gumman snart är Elicia i farten och då blir det inte så mycket ljus tyvärr

2009-10-30 @ 10:29:23
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0