Sm-kval...

Blir så irriterad... Suttit på Unibet hela kvällen å kört kval till SM... första platsen får en biljett direkt till main event... Jag hamnade vid finalbordet... hade en medelstack... Jag får pocket kungar, en snubbe höjjer innan floppen, snubben som har högst stack synar... för mig var det rätt självklart att gå all in, bra chans att dubbla... snubben som höjjde lägger sig, snubben med fet stack synar med A10, off suite dessutom. Så jävla dålig syn, hur som helst så träffar han sitt äckel ess på river... jag vill kräkas på han.


dumma idiotjävel. Fan ta dig om du läser det här.

Jag skulle gått all in efter floppen istället, då kanske han inte synat... asshole. Dö.

Det kommer nya kval.. nya tag imorrn eller nått..

Annars, kan ju någon snäll själ där ute donera 210 euro till mig, så jag kan köpa en plats istället.. Den som gör det får 20 procent av vinsten, oavsett vilken placering jag får;)(över 210 euro iaf, då får ni tillbaka inköpet) haha Svär, jag kommer spela fett tight på main event.


Donera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0