skyller de på a-a-a-a-alkohol...

Sitter å lyssnar på Ri-fas nya mixtape... fett nice! Det har ni gjort bra;) Ladda ner det på www.rifacrew.blogspot.com

E fortfarande seg efter lördagen, är ju inte van liksom... vi va på fest! Det va nice! Va fett bakis igår.. å idag e jag fortarande seg...skyller det på alkohol....

Elicia å jag e lite krassliga igen.. hoppas vi slipper förkylningar å andra sjukdomar..
Fick veta idag via facebook att mina grannar fått svininfluensan.. så JÄVLA bull!! Vill knappt gå ut mer... orka riskera att få den skiten, orka riskera att Elicia ska få den... usch. Jag vill ha vaccin NU!

Aja.. orkar inte skriva... jag fryser å har ont i halsen..blä... Känner mig rastlös...

Taggar

tjo

Kommentarer
Postat av: Paola

hehe gregelungar :)

Jag köpte den på Name It i SKHLM. 40 kr bara :)



Nja..gnälligare har han blivit..man måste typ hela tiden va med honom..vagga honom typ så att han blir lugn...ungjävlen :P

2009-10-19 @ 23:26:29
URL: http://paoolavidal.blogg.se/
Postat av: Madde

fin blogg

2009-10-20 @ 08:37:27
URL: http://frumaddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0