What really grinds my gear (en hel lista)

Ja, för jag sitter här å bara irriterar mig så stenhårt på en massa just nu. KAn ju börja med att säga att mataffären vi har i centrum är den mest ruttna mataffären någonsin. Tyvär. Grejjen är, att varje gång jag köper bröd där, så har det möglat 1 eller 2 dagar efter. I förrigår köpte jag bröd, som går ut IDAG, jag tar väl för givet att det ändå ska hålla i en vecka iallafall. Svin. Så nu e min frukost förstörd, eftersom jag fick en bit med MÖGEL i munnen. Jävla skit, jag som var så hungrig, det här kommer ju leda till att jag snor en mazarin av Indo snart.

Svininfluensan, och dess egoistiska hypokondriker.
Är du jätteförkyld och hostar mycket? Då är du dum i huvudet och hypokondrisk om du tror att du har svininfluensan. Har du 39 graders feber i flera dagar å du känner att du inte vill eller kan röra dig? Då är du med all sannolikhet smittad. Ni hypokondriker, som springer till akuten å tar upp viktig plats i vården som är avsedd för smittade personer. Det är fan ERAT FEL att den där 3 åriga pojken dog, delvis. Men ni e så jävla svenne-egoistiska så det skiter väl ni i.

Tele2/comviq.
Nätet fungerar inte. Jag har lust att sula mobilen i golvet å skrika. Helvetes mobilföretag.
På aftonbladet står det om det, men det står iinget om när det ska komma igång igen. Tänk om jag ska nånstans och är sen? Då måste jag ju kunna komma fram?! Står ni för det då om jag får feta problem bara för erat skitnät inte vill funka? Funderar på att byta tillbaka till 3 igen, ironi, men 3 hade aldrig sånna här problem. Stila er för fan. Jalla, få min mobil att funka igen.

Min katt, Chilly Som jamar så jävla fult, man blir liksom sådär äckligt irriterad "Maaaaaaaauuuu", nej det är inte sött. Om ni tycker de e sött att sitta å lyssna på de där oljudet dygnet runt, så kanske ni borde skaffa katter. Men han e väl söt iaf, men fan så irriterande.

www.whoa.nu, fan vilken jävla skitsida. Forumen sköts av ett gäng marionettliknande k**sugare som tycker dem är så himla coola bara för det står "moderator" bredvid deras namn, och dem ska hela tiden vara så otroligt PK, jag försöker bryta trenden genom att skriva opolitiskt korrekta saker i nästan alla trådar. Och varje gång jag får ett svar, där jag oftast ska bli "rättad", eller så vill nån berätta hur Iq-befriad jag är.. Det är då det kittlar i magen, så otroligt härlig känsla, att få provocera Whoa-folk... ni är ju ett släkte för sig.

Folk som smackar när ni äter...seriöst. Sluta. Vissa av mina kompisar smackar som om det inte vore någon morgondag, kan ni vara snälla och tänka på det? Tack på förhand.

Jag skulle kunna hålla på i en evighet... men får ju spara lite.

Hejdå...

Förresten, jag HATAR hela den här grejjen med provocerande bloggar, men min är inte det, den är bara helt ärlig, och lite bättre än alla andras.

Bye suckers

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gnällfia

2009-11-04 @ 18:47:03
Postat av: liz

Bra skrivet om Whoa

2009-11-05 @ 14:56:09
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0