tjingtjong

Fan va jag sovit dåligt inatt..har bara legat å tänkt å tänkt... Mått rätt dåligt faktiskt..

Men det blev iaf 4 timmars sömn eller nått sånt...

Snart kommer Elicias farmor å farfar hit, vi ska käka lunch och mysa med Elicia.. Och ikväll kommer förhoppningsvis Mine och Mitte hit... Mine ska få vara min psykolog idag=) Känns bra att ha vänner man alltid kan lita på... En annan sådan var här igår..min fina lilla Carro med stora boobsen=)) Som även är Elicias gudmor! Mine är också gudmor/fadder till Elicia:) Jag valde ut de bästa till min dotter;)

Igår drack jag lite cola å kaffe.. jag blev helt pigg å de är säkert en av anledningarna till att jag inte kunde somna inatt.

Aja, dem lär ju komma vilken sekund som helst nu..så jag måste gå...

tjingtjong




Carro och Mine=) <3

Kommentarer
Postat av: Mine

va söt du e! :)

2009-11-22 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0