Sängen

Elllooo

Ligger i min säng... så himla skönt! Elicia sover...hon har börjat göra massa nya saker, får börja filma mer å lägga upp här så kan hon få visa=)

Idag har jag umgåtts med min dotter som vanligt.. så himla mysigt! Kan inte fatta hur vissa kan säga att dem kan bli trötta på att vara mammma..det är ju det bästa som finns!!! <3 Tycker jag iallafall=)
Imorgon ska jag å mamma åka å köpa en resesäng till Elicia som hon kan sova i när mamma e barnvakt eller nått=)

aja, vet inte va jag ska skriva.. kände att jag behövde uppdatera bloggen lite bara=)

Ska kolla tre kronor nu, ni vet den där serien som sändes på fyran på 90talet.. fan så bra serie det är! Hade glömt bort massor! Men nu e de maraton=)

Tjingeling! Och "HEJ JEsUS!


Kommentarer
Postat av: empa

hahahaha OMG älskar Reine mer än livet själv! Hon i grön jacka e väl noomi rapace? :P

2009-11-30 @ 11:03:05
Postat av: Fanny

Kul att höra att allt går bra med lilltjejen :)

Tre kronor, haha, skönaste! Missade inte ett avsnitt när det gick.

2009-11-30 @ 15:57:08
URL: http://norpisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0