Mitt i naturen

Ja, jag samlar lite pensionärspoäng genon att titta på "mitt i naturen". Alltså, jag vill inte vara sånn men det är riktigt intressant! Liksom, hur många vet att en Ål kan bli 150 år? Helt sjukt.. Jag vill vara en Ål.

Idag var jag hos doktorn och fick svar på mina blodprover jag tog förra veckan. Det visade sig att jag ska äta en ännu starkare dos från och med nu, för att sen äta en ÄNNU starkare... Om man slutar med den här medicinen kan man dö har jag läst och hört. Kul! I dont wanna die..

Hur som helst, det har varit en lugn dag.. Var ute på promenad med Elicia och Indo för en stund sen, Elicia somnade och sover ännu. Så jag har passat på att ta itu med lite tvätt och städning och sånt. Vi får middagsgäster imorgon, då måste de va fint=) Dessutom så HATAR jag att ha oreda runt mig, jag mår typ psykiskt dåligt av det.

Nu ska jag spela Betapet med Liz, har inte spelat sen jag satt i värkar den 14 augusti, så jag lär ju inte va lika grym nu som innan:P har tappat mina skills haha=)

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Paola

ojj!! vad är det för n åt du har?? :S

2009-11-17 @ 21:39:13
URL: http://paoolavidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0