Main event(Spoilers)

Ni som inte sett finalbordet än, och som följer WSOP bör inte läsa mer av detta inlägg då jag kommer med en del spoilers...
Kommer även finnas en bild längst ner i detta inlägg








Såja, nu har jag sett finalbordet i WSOP (World series of poker), SÅ nu e det så att världens bästa spelare Ivey inte vann. Tror han kom på sjunde plats.. minns inte... Men, heads up hade vi Darwin Moon och Joe Cada. Fyfan vilken pajjas Moon var... jag har inget positivt att säga, mer än att han ändrade sin spelstil lite nu till finalbordet... Han va chipleader, och Cada var short stackad, 2,3 miljoner i marker hade han som minst, och Moon hade 58 miljoner när dem började... Därför tycker jag att det är värt en stor applåd att Cada ändå tog hem segern... Han lyckades även ta rekordet på yngsta vinnaren i WSOP, förra året va det Peter Eastgate, som vann han var då 23 år, Cada är 21 år.










Jusste, för er som kkänner mig är det inget nyhet att jag e torsk på bloggar, även Blondinbellas blogg... För nån vecka sen skrev hon att hon had en tävling,, som jag deltog i för skojjs skull.. Jag och 99 andra tävlande vann 2 veckors gratis träning på Balance. Det kommer bli ballt=) Då får man ju träffa Bella också... tööng.
Många hatar henne, men det är ju inte heller alla som följer hennes blogg, eller förstår hela den här grejjen med bloggar... Det är tråkigt, för det resulterar ju bara i en massa fördommar. Hon e ball, han grymt bra självförtronde, och verkar vara starks om person.. dessutom verkar hon riktigt trevlig, och jag hoppas detta även stämmer IRL (in real life).

Ska gå nu...

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Liz

Glöm inte att nämna Dreambinder;)

2009-11-12 @ 17:40:16
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0