gäsp

Jag fattar inte hur jag kan va så trött! Jag borde va pigg, Elicia sover bra om nätterna och jag klagar inte... Men det kanske e så att jag aldrig faller i djup sömn? Jag vet inte... Jag skulle ju kunna skylla allt på moder natur... så nu tänker jag göra det.. den här stormen och det typiska höstvädret som gör att man kan krypa ner i soffan med gott samvete, med tända ljus och med Elicia vid bröstet.. klart man blir lite seg=)

Men nu ska jag ut och trotsa stormen! Jag ska upp till centrum och handla... Elicia får vara hemma med Indo, aldrig att jag tar ut henne i det här vädret!!

Idag har Elicia klänning på sig som hon fick av Gudfadern=) Skitsöt e hon i den! Får se om jag tar  lite bilder sen och lägger upp=)

Jag har nu bestämt mig, motivationen är äntligen här..jag ska börja på diet. Sopp diet=) Det finns nån dietkur som heter nånting (kommer inte ihåg)... Men måste först göra lite research på det... Det är ju inte billigt med sånt där, därför jag väntat på den rätta stunden=) Jag kommer ju inte bara käka soppa, ska föröka bli bättre med frukt och grönsaker också... Å ge fan i den där kaloribomben vid namn Coca Cola.

Sen jag födde barn så har jag fortsatt att äta massa godis å sånt, nästan dagligen, å det är fan inte klokt hur det sätter sig... När jag var gravid så tog dem blodprover på mig och konstaterade att min ämnesomsättning är alldelles för låg, så nu ska jag käka medicin resten av livet, som heter Levaxin. Min mamma äter dem också, och det är tydligen ärftligt... Så, om jag slutar äta onyttigt så kommer jag tydligen rasa i vikt. Så de måste jag testa nu...
Men jag är sämst på det där med tabletter, jag ska ta dem varje dag, men det händer att jag glömmer dem...

Jaja, nog om det. Nu måste jag till centrum, måste va hemma igen om en timme typ, för jag väntar samtal från vårdcentralen, måste boka tid för ett nytt blodprov för att se om jag fortfarande ska ha den starka medicinmängden som jag haft under graviditeten.. och  mina pills börjar ta slut, så jag behöver ändå nya...

Tjong Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0