fruktansvärt uttråkad och trött

Då sitter man här igen då... skriver bara blogg när jag har tråkigt...typ... Eller vill berätta något intressant.
Har dock inget intressant att berätta, för den här dagen har varit långtråkig...

Elicia är krasslig igen, hon hostar å sånt=( Men hon verkar vara pigg och glad ändå=)
Indo spelar wow som vanligt, och själv sitter jag här som sagt...eller skrivet.. eller nått.. inte fan har jag städat idag heller, jag orkar inte.. jag e sur för jag inte kan äta godis eller dricka cola... fan också... dricker bara vatten... drack 2 glas mjölk igår iof... men de e ju inte cola=( Äter vanlig husmanskost, byter dock ut de mesta till fullkorn å sånt.. fullkornspasta smaka exakt likadant som vanlig pasta, så jag fattar inte varför man inte bara käkat sånt förut.

På tisdagar är det bara skit på tv, bara massa skittråkiga saker... usch va bitter jag är... om jag hade fått ett glas cola hade jag blivit glad igen.. på Lördag får jag dricka lite cola, kanske... beror på, för jag är lite av en tävlingsmänniska när det gäller sånt här, liksom tävlar med mig själv.. om jag inte druckit cola på 4-5 dagar, så vill jag nog inte förstöra det.. men nån gång ska jag få dricka cola igen, men inte nu..  Godis är jag inte så sugen på heller, inte just nu iaf..kanske e för jag precis ätit middag... Det blev kyckling med pasta.. å till lunch åt jag sallad med lite lax.. å dricka? vatten.

Undrar om Elicia vill somna tidigt ikväll.. så kan ja gå å lägga mig också, e så fruktansvärt uttråkad... vill sova å vakna på rätt sida imorgon, jag har varit sur och irriterad hela dagen.. e arg på nästan allt å alla.. inte Elicia förståss=) Hon är ju min sol!

Det står lite tårta i kylen kom jag på nu, men jag får INTE röra... e inte sugen heller iof... Jag å Elicia köpte en schwartswald tårta till Indo i söndags, det var fars dag.. å så fick han en film, som han vill se ikväll, men jag vet inte om jag pallar fan=/

Det är "Little man" på tv nu.. så jävla rolig film, som jag kan rekomendera alla att titta på!

Åh..ångest.. jag ligger efter i allt jag skulle göra på Dreambinder också.. har så mycket ideer men jag har fan aldrig tid=/ Måste ta tag i de där.. iaf lägga ner lite tid varje dag, då skulle jag få nått gjort iaf... Men eftersom jag ska intervjua artister och skriva recensioner så krävs det att jag måste lyssna på massa musik... MÅSTE ta tag i det.. !!!! Just nu har jag iaf tid... ska kanske ta å ladda ner lite mixtapet och album nu som jag kan lyssna på imorgon, å kanske förbereda en intervju eller två... Om det är nån som har förslag på artist eller grupp så hör av er till mig! Skriver mest och helst om oetablerade artister... mejla mig på [email protected].



www.dreambinder.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0