Forgive me, jag ska synda idag

Jag vet att jag gör nått dumt nu. Det finns inga ursäkter. Det är Måndag idag, å jag e sååå sugen på ostbågar.. det ligger en påse i köket... Egentligen får jag inte, finns inga ursäkter. Men jag kanske e dum sen å käkar lite.
Imorrn kommer John å Carro hit (Elicias gudföräldrar), å vi ska käka middag.. efter det är det nya tag igen... jag ska fan förbjuda mig själv för att äta crap i helgen. Mamma å max kanske kommer på adventsfika (hoppas) å då kanske man dricker glögg eller julmust å kanske tar en lussebulle, en pepparkaka eller två... Efter ikväll ska jag be Indo gömma alla godsaker vi har hemma.. eller slänga.. är det nån som vill ha en oöppnad sourcreme and onion chips påse? Iof så kan man ju bjuda på det imorrn när john och carro kommer... vill ni ha det tro? Annars får ni ta med er hem haha!


Idag har jag även fuskstartat med lite julgrejjer...Jaaaaaaaajaaa.. jag vet att de e tidigt, men det här är första året på länge som jag faktiskt ser fram emot julen. De senaste åren har jag bara tyckt att julen är deprimerande.. men i år har jag ju min älskade dotter och min fina sambo=) Det blir Elicias första jul, å hon har fått världens finaste julklänning av sin mormor=) Men tillhörande tomteluva, hon kommer bli så fin så=)

Helgen va mysig..vi tillbringade den med vänner och familj. I lördags var farmor å farfar(Indos föräldrar) här å käka lunch å vi lekte med Elicia=) mys! Igår var vi hemma hos mormor å morfar (mina föräldrar).. Jag fick 2 jäättefina lampor av mamma, som e formade som stjärnor=) Ska ha en i fönstret i vardagsrummet, och en i köksfönstret=) Har redan satt upp en stjärna i vardagsrummet;) Å jag funderar på att ta fram lite jul-ljuslyktor ikväll också... men alla tomtar får bo kvar i sina lådor sålänge... Måste damma massa å sånt innan sånt åker upp ur dem mycket trivsamma kartongerna.. Jag har ett gäng tomtar på balkongen också... Dem väntar på att få komma in i värmen också! Gorgon och Company. Jag ska lägga upp en bild på tomtegänget=P haha

Idag tog Indos vita wow-vecka slut... Jag som tyckt att de varit så mysigt att umgås med honom hela veckan! Damn you world of warcraft!!

Igår tonade jag håret mörkbrunt..det blev jättefint! Var så jävla trött på de där slitna ovårdade håret, med 1 decimeters utväxt i den exotiska färgen "råttfärgat"... Skönt med lite nytt iaf=)

Nu ska jag ta fram julljustakar=) haha!!

Feliz navidad, och på återseende.



Svante är den tjocka med flugsvampen, Gorgon är han i rosa-glittrig dräkt, och Knut är tomten med lyktan.
Och bara för att Gorgon har rosa kläder så betyder inte det att han är bög!! Så sluta med era fördomar!

Kommentarer
Postat av: Agnes

hehe sööta nissar :P

2009-11-24 @ 08:47:12
URL: http://agneselisabeth.wordpress.com/
Postat av: Paola

hehe tack :) jaa jag vet vi måste träffas snart..innan våra barn flyttar hemifrån lixom!! :P

Du föresten, jag skaffade försäkring till emir idag. Valde länsförsäkring. Hur går det för dig då? valt nån än?

2009-11-26 @ 01:40:02
URL: http://paoolavidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0