banta..

ah, nu ere dags, för nu pallar jag inte mer! Jag ska nu i ett desperat försök gå ner så mycket i vikt jag kan på kortast möjlig tid. För nu har jag ångest, jag vill ha mina gamla jeans, å så vill jag kunna visa mig i bikini i sommar.

Jag kommer antagligen inte banta särskilt "hälsosamt", men bara så ni vet, jag Bryr mig inte, och det kommer säkert finnas folk som säger "du gör på fel sätt", ni som tänker göra det, gräv ner er. Jag kan själv! Jag kommer hålla mig till strikt diet. Sallad, kyckling och fisk. Inget socker, kolhydrater och minimalt med fett. Om nån ska komma å säga att "det är inte ett bra sätt att gå ner i vikt på", så kommer jag bara bli sur och förbannad. Så, gör mig en tjänst och håll käften bara=)


Idag ska min kompis operera brösten, så jääävla grymt! Jag vill också!! Hon har verkligen längtat efter att få göra detta, så jag e jätteglad för hennes skull.. om 28 minuter är det dags, och jag kan inte föreställa mig hur nervös hon måste vara... men det kommer gå bra, hon kommer antagligen läsa det är sen, nån gång när det är gjort och hon orkar sitta framför datorn.. så då vill jag bara skriva en personlig hälsning till henne nu.

Gummsilumms, det här kommer gå jäättebra! Och tänk hur bra du kommer må efteråt, och det ska bli så sköönt att slippa ditt tjat om att du vill göra de här nu;) haha! Nämen seriöst, det kommer gå jättebra, och jag ska komma å ta hand om dig i veckan=) Å sen när allt har läkt klart å sånt så MÅSTE jag få titta på dem!=D haha!
Puss å kram mitt lilla kex
.


Nu ska jag gå å lägga in kyckling i ugnen.

Tjabba

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi.. vad söt du e!! Tack!

Du får kolla när du vill... jag tittar hela tiden.. hahaha. svårt att låta bli... =)

Puss påre

Älskar dig!!

2009-11-10 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0